CS-FaC

Forum o grze CS i klanie FaC

Ogłoszenie

Nabór do klanu FaC! Pisać na forum lub na GG Marmolada-5813500 Ciichy_01-5627970

#1 2009-01-15 21:19:46

Marmolada

Pro CS-owicz

5813500
Call me!
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-11
Posty: 40
Punktów :   
WWW

Opis broni [CS-GUIDE.NET

Opis Broni:



- nóż, podstawowe uzbronieje Terro i CT, gdy skończy się amunicja
pozostaje tylko nóż, używaj prawego przycisku myszy, wtedy cios jest dużo mocniejszy

i jeśli trafisz w głowę możesz zabić jednym ciosem



Granaty:





HE, dobrze mieć przy sobie granat. Jeśli ostrzelałeś przeciwnika lub kilku
to możesz posłać mu granat na dobitkę, granat odbiera około 60-70hp jeśli dobrze trafi





Flash, przed wejściem do pomieszczenia, lub przejściem przez bramę
dobrze jest wrzucić flasha, zwłaszcza jeśli spodziewasz się że jest tam przeciwnik, flasha
najlepiej rzucić tak żeby przeciwnik nie zorientował się że coś leci. Czyli najlepiej żeby
wybuchł zaraz po wpadnięciu do pomieszczenia, najlepiej więc rzucić go w ziemię.





Smoke, dobra rzecz jeśli jesteś drużyną atakującą i musisz przejść przez
"długą" a wiesz że na końcu są poustawiani przeciwnicy. Dobrze jeśli drużyna jest
zgrana i ma ze sobą kilka smoków. Wtedy można rzucić jeden, dojść do niego, rzucić
następny itd i w ten sposób przesuwać się na przód. Smoke jest też dobry na
snajperów, którzy czekają w lubianych miejscach.


Zabawki(Pistolety):


Glock, podstawowa broń Terro, jest to najgorszy pistolet w grze, słaba
siła ognia i marna celność, trzeba nieraz wypruć 8 kulek żeby zabić. Zaletą jest duży
magazynek na 20 naboi. Broń posiada tryb ognia Burst - wystrzeliwuje po 3 naboje ale
bardzo ogranicza to szybkostrzelność. Jeśli nie trafisz za pierwszym razem spodziewaj się
zginąć.





USP, podstawowa broń CT, pistolet ten jest lepszy niż ten z którym
zaczyna Terro. Ma większą siłę ognia i posiada możliwość zainstalowania tłumika.
Magazynek 12 naboi.




p228,ocena tej broni według mnie to -10, jest bardzo celny i mocniejszy
od USP. Można nim strzelać szybko i w biegu. Posiada magazynek na 13 naboi





Desert Eagle, przez wielu uznany najlepszym pistoletem w grze. Jest
potężny, strzał w głowę kończy się śmiercią bez względu na to czy ofiara miała hełm czy
nie. Ale jest to dość trudna broń, zwłaszcza dla początkujących gdyż nie wybacza
błędów, nie powinieneś strzelać nim szybko, precyzyjnie wyceluj i strzelaj dopiero jak
jesteś pewien że trafisz. Mały magazynek jeszcze bardziej utrudnia sprawę - 7 naboi.



FiveseveN, pistolet dostępny tylko dla CT, jest szybkostrzelny i ma duży
magazynek na 20 naboi, ale słabą siłę ognia - trochę tylko mocniejszy od Glocka, nie
polecam.





Dual Elites, beretty dostępne są tylko dla Terro, można nimi namieszać,
mają dość mocną siłę i razem w magazynkach masz 30 naboi, kluczowe jest tu
bardzo szybkie naciskanie spustu, wtedy możesz strzelać nawet szybciej niż mp5 i jeśli
przy tym utrzymasz celownik na przeciwniku na pewno go pokonasz.


SMG:




Uzi/Ingram MAC 10, dostępne tylko dla Terro. Bardzo dobra broń,
chociaż wymaga specyficznego podejścia do gry. ponieważ jest lekka i szybkostrzelna,
możesz z nią biegać i strzelać długimi seriami, wadą tej broni jest słaba siła i brak celności
na dalszy dystans, noś zawsze do pary Desert Eagle aby likwidować odległe cele





TMP, odpowiednik Uzi ale dostępny tylko dla CT. Broń w
charakterystyce bardzo podobna do UZI, ale trochę lepsza. Szybciej strzela ma mniejszy
odrzut, posiada tłumik i jest bardzo tania. Wadą jest to że jest jeszcze słabsza od Uzi i
czasem trzeba wpakować kolesiowi 10 kulek aby zabić.





MP5, najlepsza opcja z SMG. Tania broń i skuteczna, dość silna i celna.
W zasadzie można nią strzelać na dalsze odległości, nie jest tak skuteczna jak karabiny
ale lepsza od Uzi i TMP pod tym względem. Z bliska można walić seriami.





UMP, to takie MP5 tylko ciut mocniejsza siła ognia, ale za to wolniej
strzela, posiada magazynek na 25 naboi i jest mniej celna od mp5, nie polecam tej broni
w ogóle.





p90, bardzo ciekawa opcja dla graczy lubiących walić seriami, ponieważ
posiada magazynek na 50 naboi. Charakterystyka tej broni jest prawie identyczna jak
MP5 i tak samo się nią gra, jej wadą za to jest długi czas przeładowywania i zbyt wysoka
cena jak na tą kategorię.


Shotguny:





M3, popularna pompa, 8 naboi, wolno strzela ale z bliska nie ma sobie
równych. Jeden strzał z bliska w korpus czy w głowę = śmierć przeciwnika nawet jeśli
ma kevlar. Broń wymaga praktyki ponieważ należy być bardzo opanowanym i strzelać
tylko przy stóprocentowej pewności że trafisz. Dobrze mieć do pary Deserta na dalsze
dystanse.





XM1014, autopompa, 7naboi, można szybciej strzelać, nawet ogniem
ciągłym, ale nie polecam tego sposobu bo siedem naboi szybko się skończy a recoil
wtedy jest taki że zamiast przeciwnika podziurawisz tylko sufit. Lepiej strzelać trochę
szybciej niż z M3 ale pojedynczymi strzałami. Bron jest bardzo dobra w zamkniętych
lokacjach ale droższa sporo od M3 i ciut słabsza


Karabiny:




AK 47, dostępny tylko dla Terro, moim zdaniem to najlepsza broń w
grze. Jest niesamowicie celna na długich dystansach i potwornie silna. Jednak wymaga
ogromnej praktyki gdyż ma bardzo duży odrzut. Nie strzelaj nigdy więcej niż 2 strzały w
serii, zawsze na chwilę się zatrzymuj jeśli chcesz oddać strzał na dystans. Jeśli musisz
kogoś załatwić z bardzo bliska celuj najpierw w klatkę a potem zjedź na nogi
przeciwnika. Recoil układa się w cyfrę 7 więc jeśli chcesz utrzymać cel to strzelając serią
musisz jakby narysować odwróconą siódemkę.




Galil, dostępny tylko dla Terro, jest tani, słabszy od AK i mniej celny, ale
posiada za to magazynek na 35 naboi. Dobra broń jeśli nie stać Cię na AK no i czasem
nawet lepsza od AK w ciasnych lokacjach gdyż ma mniejszy odrzut i większy
magazynek



M4, tylko CT, przez wielu uznana za najlepszą broń w grze,
zdecydowanie najbardziej wszechstronna. Nadaje się na daleki dystans i na bliski. Choć
jest mniej celna na bardzo dalekim dystansie od AK i trochę słabsza, to dalej bardzo
dobra broń do walki na dystans. Jest bardziej szybkostrzelna od AK i można do niej
założyć tłumik. Jest to bardzo przydatne bo choć tłumik pogarsza celność i osłabia siłę
strzału (headshot może nie zabić gościa w hełmie) to z tłumikiem przeciwnik nie wie skąd
obrywa jeśli dobrze się schowasz. Od AK M4 na pewno jest lepsze na średnim i bliskim
dystansie ponieważ ma mniejszy recoil.




Famas, na początku myślałem że to jakaś pomyłka, broń do niczego...
ale wcale nie. Famas to świetna broń pod warunkiem że używasz jej w trybie burst.
Używaj jej tylko i wyłącznie w ten sposób. Trafienie przeciwnika nawet z bardzo daleka
jest łatwe dzięki temu że naboje w serii lecą trochę w różnych kierunkach. Jeden strzał
nie zabija gościa w hełmie, ale przy burst wystarczy że jeden trafi w głowę (71hp) a
drugi gdzieś w okolice klatki piersiowej i to wystarcza Trybu auto używaj tylko w
korytarzach gdzie strzelanie serią jest konieczne. Famas jest tani. Dobra broń, ale ma
wady, dwie najważniejsze to to, że broń jest ciężka i wolno się z nią biegnie, druga to
magazynek na 25 naboi.



sg552, tylko Terro. Broń dość dziwna, jest droższa od AK a mniej
skuteczna. Być może niektórym łatwiej się strzela w trybie zbliżenia (broń posiada
lunetkę o małym zbliżeniu) ale jej siła ognia jest słabsza niż w AK i celność pozostawia
wiele do życzenia jeśli strzelasz seriami, strzelaj tylko pojedynczym ogniem aby utrzymać
cel.



Steyr Aug, odpowiednik sg255 tylko dla CT. Aug też posiada lunetkę
ale jest jeszcze mniej celny od sg552 i strasznie nim rzuca, ta broń to strata pieniędzy.
Jedyne do czego się nadaje to do kampienia i strzelania pojedynczym ogniem z daleka.
Ale na prawdę ta broń zawiodła mnie bardzo. Zaletą jest to że jest dość mocna, zadaje
takie obrażenia jak M4.



Scout, karabin snajperski, tani i celny. Strzał ze scouta w korpus
odbiera 71hp. To tańsza alternatywa dla snajpera, który nie ma na AWM;)




AWM, snajperka magnum, jeden strzał=śmierć, chyba że trafisz gościa
w nogę , wtedy zabierze mu "tylko" 83hp. z AWP można zabić dwóch ludzi jednym
strzałem jeśli ustawią się w linii. Broń jest bardzo dobra, ale droga. Niektórzy twierdzą że
psuje całą zabawę bo gdy znajdzie się jakiś wymiatacz z AWM to inni z reguły nie mają
szans. Jak tym grać? Proste, stajesz, celujesz i strzelasz. Ważne jest żebyś wymierzył
dokładnie zanim oddasz strzał bo rate of fire jest bardzo niski dla tej broni.



G3/SG-1, tylko Terro. Popularna autolama. Broń zablokowana na wielu
serwerach ponieważ gra się nią zbyt łatwo. Jej celność i siła jest identyczna jak u Scouta
tylko że można strzelać ogniem ciągłym. Magazynek posiada 20 naboi.


Karabin maszynowy:



M249, bardzo droga broń ale jest bardzo dobra. Silna, celna i posiada
100 naboi w magazynku ale to nie znaczy że możesz puścić serię i wystrzelić w niej
cały magazynek bo wtedy rozrzut jest taki że nikogo nie trafisz a i 100 naboi dość
zaskakująco szybko się kończy przy ciągłym ogniu.


Inne przedmioty dostępne w CS:



Nigh Vision, noktowizor - nie przydaje się kompletnie do niczego.




Kevlar, podstawa, zawsze kupuj.




Kevlar+helmet, jak Cię stać to zawsze kupuj.




Defusal Kit, sprzęt do rozbrajania bomb, tylko CT. Zawsze go miej przy
sobie jeśli Cię stać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumdeskorolkowe.pun.pl www.uncensored.pun.pl www.xgaming.pun.pl www.heroes-lore.pun.pl www.chaotic-game.pun.pl